Izobraževanje
ponedeljek, 18. marec 2019

Iskanje smisla na 12. fanfari

Največja študentska marketinška konferenca.

Letošnja že dvanajsta največja študentska marketinška konferenca v Sloveniji, se bo odvijala 26. marca 2019 v dvorani Španski borci v Ljubljani. 

Na celodnevnem dogodku, ki ga organizira Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije, bo v ospredju iskanje smisla marketinga in razkrivanje njegove velikokrat skrite vloge na različnih delovnih področjih. Udeleženci se bodo pridružili iskanju smisla tekom enajstih predavanj, ene okrogle mize in dveh delavnic. 


Za odkrivanje novih idej, znanj in izkušenj bodo poskrbela zveneča imena s slovenske in tuje (marketinške) scene. Z nami bosta ustanovitelja Odprte kuhne Alma in Lior Kochavy, Metka Svetlin - marketing manager na Think with Google, Mic Melanšek in Rado Daradan, ki vodita podjetje Mali junaki, Daniel Ackermann - CEO hrvaške agencije Degordian, ilustrator Mitja Bokun, Anže Jereb - izvršni kreativni direktor na BBDO Ukrajina in Srednja Azija ter mnogi drugi zanimivi in znanja polni govorci. Ana Ivandić, kreativna direktorica na Innovatifu, bo na okrogli mizi moderirala pogovor, v katerem bodo sodelovali ustanoviteljica skupnosti Čas za kavo, Nina Štefe, glasbenik Nipke in fotografski urednik revije National Geographic Slovenija Arne Hodalič. Delavnici na temo kreativnega razmišljanja in video montaže bosta vodila Nastja Mulej in Žiga Dornik, na poti iskanja smisla pa nas bo čez cel dan vodil stand-up komik Tin Vodopivec.

Dogodek se bo zaključil s tradicionalnim after party-jem FUNfara - marketinški odklop, ki se bo letos odvijal v lokalu Gig. Vsakoletno druženje po konferenci v bolj sproščenih ritmih je vsekakor odlična priložnost za mreženje v bolj neformalnem okolju.

Več podrobnosti in kotizacije lahko odkriješ na spletni strani www.fanfara.si ali obiščeš naš Instagram in Facebook

Zanimivo /povezane novice

ŠOUP priporoča

Aktualne vsebine, ki jih ne smeš zamuditi